subota, 6. lipnja 2015.

WELCOME + SUMMER OUTFITS + MAKE-UP IDEAS


Pozdrav svima, kao što možete i vidjeti u mom uvodu, ja sam sa stranice na asku 'lovesmallthings'.
Ovo mi je prvi put da pravim blog koji će zasigurno ostati i na kojem ću jako da se trudim, i naravno, ovo je moj prvi post za koji sam se odlučila da danas bude. Mnogo su ih tražili da napravim blog, ali nisam imala vremena za još jednu posebnu obavezu, pa sam sačekala da dođe vrijeme kad je baš sigurno da mogu svaki vikend da pišem postove, pa evo, došao je i taj dan i trenutak. Da ovaj post ne bude dugačak, počet ću odmah sa temom 'Summer Outfits', jer pola vas zna ko sam i šta sam, tako da ne moram objašnjavati, a ko ne zna neka posjeti moju stranicu 'ask.fm/lovesmallthings'. 


- SUMMER OUTFITS -

Trenutno ću vam malo pričati o kombinacijama i o vremenu, pa ću onda vam dati primjere predivnih kombinacija koje se mogu iskoristiti za ljeto i sunčana vremena. Trenutno baš i ima osoba koje žele da imaju neke fine kombinacije, ali ipak ne mogu, jer nemaju novca za kupiti, ali uštednjom svog džeparca koji vam roditelji daju za školu ili koje dobijete od svoje familije, možete ostaviti u kasicu i sebi tamo skupljati kako bi na kraju nešto sebi lijepo kupili o čemu uvijek ste sanjali da želite imati. Trenutno je sunčano vrijeme i to je sada standardno vrijeme, pa tako da se mogu iskoristiti ljetna odjeća. Sparivanjem boja možete napraviti jako dobru i kvalitetnu kombinaciju, pa šta čekate? Probajte, te uvjerite se sami da je tako. Pogledajte kombinacije koje slijede, nadam se da će vam se svidjeti. ☺❤








Nadam se da vam se sviđaju ljetne kombinacije, a sada ide ideje za šminkanje. 


- MAKE-UP IDEAS -



Kao što već znate, make-up je šminkanje, a ideas su ideje, pa u ovoj temi pokazujem vam razne ideje kako da se našminkate. Kao što također znate, mnogo je sada djevojaka zaslijepljeno u modu,šminku, jer žele da budu lijepe dame, a i misle da šminka uljepšaje. Ne, šminka samo pokazuje da neki dijelovi tijela mogu izgledati ljepše ako se doda malo mašte i čarolije, pa uživajte u nastavku. ☺❤

#1MAKE-UPIDEA
Ko ima problem kako da napravi da mu izgledaju bolje oči sa tušem, evo jedan primjer. Pokušaj!


#2MAKE-UPIDEA
Također, evo još jedna ideja kako napraviti da oči budu ljepše ocrtane, sa tušem i dodatcima.

#3MAKE-UPIDEA
Jedna ideja za one koji imaju plave oči, a mogu i za one koji nemaju. Probajte! 


#4MAKE-UPIDEA
Evo jedna ideja za usne, pa probajte. Jako je zanimljivo i mislim da može se da uradi!



To bi bilo sve za ovaj post, očekujte drugi post sljedećeg vikenda, sa drugim temama. Nadam se da vam je se ovaj post svidjeo, i naravno teme. Također, nadam se da su vam se svidjele ideje, pa eto, uživajte mi! ☺❤

- lovesmallthings, xoxo.


Nema komentara:

Objavi komentar