nedjelja, 7. lipnja 2015.

- WHAT IS ON MY ASK.FM PROFILE -

Pozdrav svima, odlučila sam napisati još jedan post danas. Jučer sam napisala jedan, pa sam sad odlučila da napišem još jedan, jer su par osoba me pitale na asku kako ja to vodim stranicu i kakvi su moji posebni recepti. Hah, nema tu nešto specifično, ali eto, jako mi je se svidjela tema, pa evo da počnemo.

Ova slika je moja profilna slika, kao i na blogu ovdje, a i na asku, jer mi je se jako svidjela pa sam je stavila. Ipak, 'stylr.fm' ima jako predobre i prekvalitetne slike, pa možete pronaći i pogledati, te se uvjeriti sami.


Idemo na 'Početnu stranicu'. Tu uvijek budu nekih zanimljivih odgovora koje moraju dobiti lajk od mene, iako ponekad sve lajkam šta se nalazi na 'Početnoj stranici'. Ipak, danas je dobila čast da bude na mom blogu, na slici stranica 'ask.fm/DoveCFans', heh. Te sam lajkala par odgovora joj.


Malo ćemo prelistati 'Početnu stranicu i pogledati da li još šta ima interesantno za danas.
O da, svakog jutra se daju savjeti, te se komunicira jedno sa drugome. Lijepo je to! 
Dobili su lajk od mene, svi. ☺❤


Pošto trenutno nema nešto posebno na 'Početnoj stranici', prebacimo se na to ko su mi zadnji lajkao odgovore, pa pogledajmo zajedno. Hvala im što me prate, heh.


Pošto smo završili sa 'Početnom stranicom' i 'Obavještenjima', idemo malo na 'Pitanja', te vidjeti kome šta treba. Pogledajmo! 


Uzet ćemo pitanje gdje piše 'slika?', jer jako volim da ukrašajem svoju stranicu slikama, te odabrati neku sliku i odgovoriti na pitanje. Ima ih jako mnogo, ali izabrat ćemo ovu kombinaciju. 


I odgovoriti tako što ću napisati 'Pišem novi post, očekujte ga uskoro, hh.☺❤' 
I naravno, odgovoriti napokon.



Pošto smo prešli 'Početnu stranicu','Obavještenja' i 'Pitanja', sada idemo malo na 'Profil'. 
Kao što vidite, od sinoć mi je se povećao broj pratioca što mi je jako drago. Imam '822' odgovorenih pitanja, '22458' lajkova, i '0' poklona, te '1286' pratioca, što nije mala brojka. U opisu sam jučer dodala link bloga,kika i fb profila, jer me mnogi pitaju, a ovako sada samo lagano mogu da vide u opisu, a ne čekati da im ja odgovorim pa tek saznati o mojim društvenim mrežama. U opisu se još nalazi i citat, i naravno FAQ (često poslana pitanja) i omiljene osobe. Ipak, ima mnogo omiljenih osoba, ali u opisu su mi 'osobe', a ne stranice, heh. 


Zašto ime 'lovesmallthings'?
- Pa to je ipak meni kao neka preporuka da ipak bolje imati nadu u male stvari, nego u veće, jer se malo sve ostvari, a za velike stvari treba više vremena i nadanja. Ipak, to ime je orginalno, ja sam sama to ostavila i osmislila za sebe, te sam počela prije 4 mjeseca da vodim ovu stranicu.

I evo, par mojih odgovora na mojoj stranici.


I da, ono što me najviše pitaju koga slijedim je sljedeći korak, jer mislim da se približujemo kraju ovog posta. Ipak 'Pretraga' i 'Postavke' ne bi da prolazim kroz njih, jer je to sve isto kao i kod drugih profila.
Evo nekoliko osoba kojih sam počela da pratim zadnje, pa pogledajte za kraj. Pratim 148 stranica,osoba, kako želite. ☺❤


I eto, to bi bilo to za ovaj post današnji. Ipak, jako mi je se svidjela ova tema i drago mi je da sam vam pokazala barem nekako kako to izgleda i šta se nalazi na mojoj stranici. Ko nije posjetio moju stranicu može je posjetiti putem linka 'http://ask.fm/lovesmallthings', pa eto, čujemo se sljedećeg vikenda, do tad sretno vam, lysm! ☺❤

- lovesmallthings, xoxo.

2 komentara: